HITACHI Storage

دسته:

توضیحات

ذخیره​سازی پیشرفته در سطح Enterprise برای همه​ی سازمان​ها

تا قبل از معرفی محصولات هیتاچی ،کسب و کارهای متوسط که توان ، سرعت ، پایداری و طول عمر مثال زدنی محصولات USP , USP-V ,USP-VM , VSP را در مراکز داده کسب و کارهای بزرگ و Enterprise مانند بانکها می دیدند . هیتاچی با معرفی VSP سری G در تلاش برای تحقق بخشیدن به درخواست به حق کسب و کارهای متوسط امروزی که برای ماندن در محیط رقابتی و Data Driven و بسیار سریع تجارت امروزی و تبدیل شدن به یک کسب و کار بزرگ نیاز به یک زیر ساخت در سطح Hitachi VSP  (نسل قبلی تجهیزات Enterprise Storage  شرکت هیتاچی ) داشتند گامی اساسی و بزرگ برداشت .

پلت​فرم ذخیره ​سازی مجازی Hitachi VSP-G ، یک سیستم ذخیره ​سازی مبتنی بر فلش است که جدیدترین فناوری ذخیره​سازی سازمانی را ارائه می​دهد. این سیستم تا چهار میلیون IOPS و ۲۵۵ PB فضای ذخیره​سازی را فراهم می​کند. همچنین تنها سیستمی است که دسترسی پذیری به ۱۰۰% داده​ها را تضمین می​کند. هیتاچی VSP سری G بر اساس ۲۰ سال تجربه ساخته شده است و عملکرد، کارامدی و قابلیت اطمینان بی​همتایی دارد.

امروز زیرساخت تعریف شده بر اساس نرم​افزار هیتاچی VSP-G نیاز مشترک همگی کسب و کارهاست زیرا اتوماسیون بسیار ساده​ای را ارائه می​دهد. همچنین امکان دسترسی بیشتر به داده​ ها و مدیریت بهینه آنها برای کاربریهای گوناگون مانند Big Data ,  Machine Learning , Deep Learning , Data (Real Time ,Offline) Analytics آنها را فراهم می​کند؛ بدین صورت چابکی افزایش پیدا می​کند؛ چابکی بالا یکی از نیازهای اصلی کسب​ و کارهایی است به دنبال مدیریت و توسعهی سریع و کارامد هستند. محصولات Hitachi VSP-G که از سیستم عامل مجازی​ سازی ذخیره ​سازی (SVOS) بهره می​گیرند، حداکثر عملکرد، کارامدی و تحمل​ پذیری را فراهم می​کنند و در عین حال، پیچیدگی را حداقل می​نمایند.

همه مدلهای VSP، مدیریت ذخیرهسازی را Virtualize و Consolidate میکنند. این قابلیت به بخش​های IT امکان  می​دهد تا روشی مشترک را برای کنترل عملیات ذخیره​ سازی، مستقل از چگونگی تکامل زمانی سخت ​افزار فیزیکی، فراهم کنند. SVOS مبنایی برای عملکرد ذخیره​ سازی بهتر، دسترسی​پذیری بیشتری و کارامدی مناسب​ تر فراهم می​کند.