Seceon

توضیحات

Seceon aiXDR با به دست آوردن بینش عمیق از نقاط پایانی، سرورها، دستگاههاي شبکه، برنامه هاي کاربردي،IOT و سیستم های امنیتی استفاده از هویت کاربر، هوش تهدید و ارزیابی آسیب پذیری براي ایجاد نمایه تهدید، تولید شاخص هاي تهدید، و ایجاد شاخص هاي تهدید ،رویکردی جامع به  امنیت سایبری دارد. هشدار میدهد و مسیر اصلاح را به صورت خودکار یا تریاژار ائه میدهد. در اصل، این راه حل با تکیه برEDR، رفتار شبکه، همبستگی پیشرفته SIEM، تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه، UEBA مبتنی بر ML و SOAR براي یک تجربه All In One میباشد، تشخیص پاسخ تهدید در عمق دفاعی را تضمین میکند که به صورت ارگانی یکپارچه با هم ترکیب شده اند.

* Endpoint Security با فناوري عامل و بدون عامل براي ویندوز،macOS و سیستم عامل لینوکس
* پایه گذاري رفتار با یادگیري ماشین کاربردي براي کاربران و نهادها بر اساس بینشهاي میزبان محور سرویس ها،فرآیندها، دسترسی به فایل،تله متري و غیره و جریانهاي شبکه
* استخراج داده نقض، تهدید داخلی و شناسایی حمله DDoS با تجزیه و تحلیل الگوي ترافیک شبکه
* گزارش جامع در چندین حوزه کلیدي امنیت، انطباق، عملیات و تحقیقات.
* ایجاد سیاست مبتنی بر قوانین، اجرا و اطلاع رسانی براي اقدام و حاکمیت مناسب.

 

پنجره واحد

از محافظت کامل در برابر تهدیدات امنیتی سایبری،سوء استفاده ها و حملات در سرورها، نقاط پایانی و برنامه هاي کاربردي خود در Cloud،On Premise     Edge (IIoT & IT OT)و Remote Workplaces مطمئن باشید.

اتوماسیون با ML و AI براي تشخیص دقیق

از مزایای اتوماسیون از طریق یادگیری ماشینی براي تشخیص ناهنجاری و هوش مصنوعی براي مدلسازي تهدید پویا)DTM( بهره ببرید،زیر تصمیمات دقیق در مورد شاخصه اي تهدید گرفته میشود و خطرات قبل از تبدیل شدن به حادثه کاهش می یابند.

ایمن سازی Endpoints از راه دور حملات

brute force به Endpoint را که منجر به اعتبارنامه هاي مخدوش میشود شود یامرور VPN از طریق کلاینت هاي torrent با دسترسی پنهانی که باعث هجوم بدافزار webshell میشود، شناسایی کنید و در نهایت از دارایی هاي دیجیتال ارزشمند خود محافظت کنید.

مدلسازي MITER ATT&CK

از تاکتیک ها،تکنیک ها و رویه هاي MITER ATT&CK براي مدلسازي نفوذها و حملات واقعی استفاده کنید ،با تمرکز بر فعالیت های زنجیره شکار مانند شناسایی،نشان دادن، فرار، افزایش امتیاز، حرکت جانبی و خروج.

پاسخ سریع

پاسخ فوريبه نقض خط مشی حاکمیت رااز طریق کنترلهاي تعریف شده توسط کاربر فعال کنید و اصلاح خودکار تهدیدات با شدت و سطح اطمینان بالا را با هدف داراییهاي حیاطی تجاري آغاز کنید.

تجسم و گزارش جامع

داراییهاي فناوري اطلاعات خود را 24×7 با بی شمار ویژگی هاي رفتاري، آمار اولویت بندي شده، شاخص هاي عملکرد، نقاط داده و گزارشهاي تلفیقی بصري و جدولی نظارت کنید که از تشخیص سریع حمله/نقض، انطباق با مقررات، شکار تهدید،نظارت عملیاتی و خلاصه اجرایی اطمینان حاصل کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Seceon”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *